Home > News > News di a cumpagnia

STANDARD AFRICA ORIENTALE EAS 410: 2005 Fogli d'acciaio chinu è ondulati rivestiti d'aluminiu-zincu à caldo-Specificazioni.

2021-11-18

1. Scopu
Stu Standard di l'Africa Orientale specifica i requisiti per u continuuFogli d'acciaio lisci è ondulati rivestiti in alluminio-zinc (AZ) per immersione a caldoper tetti, rivestimenti, recinzioni, fabbricazione è usu generale.
Stu standard ùn copre micca i profili speciali.
A cumpusizioni di l'alliage d'Aluminium-Zinc in massa hè nominalmente 55% Aluminium, 1.6% Silicon è equilibriu Zinc.
U pruduttu hè destinatu à l'applicazioni induve e caratteristiche di corrosione di l'aluminiu accumpagnate cù quelli di zincu sò più desiderate.
2. Definizioni
Per u scopu di sta norma, si applicanu e seguenti definizioni:
2.1 AZ Coated Sheets
Fogli d'acciaio cù un revestimentu uniforme di Aluminium-zinc applicatu da u prucessu di immersione calda.
2.2.1 Fogli ondulati
Fogli d'acciaio rivestiti AZ, chì sò furmati meccanicamente per ottene profili regulari, sinusoidali, cum'è mostra in a Figura 1.

2.4 Spessore
U grossu di u metale base
2.4 Pianu
I fogli piani o ancu senza forme di rilievu
2.5 Pitch
A distanza trà dui punti currispundenti è consecutivi nantu à a lamina d'acciaio corrugated longu a so larghezza
3. Esigenze generale 
3.1 Dimensioni
3.1.1 Espressione di dimensioni
3.1.1.1 Larghezza è lunghezza â E dimensioni di larghezza è di lunghezza sò espresse in millimetri.
3.1.1.2 Spessore â L'épaisseur des lames plaines et corrugates revêtues d'AZ s'exprimera en gauge*. Quandu hè misurata in cunfurmità cù a clause 8.2.1, u spessore currispundente di u metale base in millimetri deve esse cum'è specificata in a Tabella 1.
3.1.2 Larghezza âL'larghezza di i fogli di AZ chjosi è ondulati, quandu si misuranu in cunfurmità cù 8.2.4, deve esse cum'è specificata in a Tabella 2.
3.1.3 Lunghezza - quandu misurata in cunfurmità cù 8.2.2, a lunghezza di i fogli deve esse cum'è specificata in a Tabella 3.
3.1.4 Squareness - quandu misurata in cunfurmità cù 8.2.3, a distanza trà l'anguli diagonali opposti di u fogliu ùn deve micca differisce di più di 10 mm.
3.2 Profilu
3.2.1 Profundità â A prufundità di corrugazioni deve esse 18 mm ± 1,5 mm, quandu si misura in cunfurmità cù 8.2.6.
3.2.2 Pitch â A pitch of the corrugations deve esse 76 ± 2 mm quandu misurata in cunfurmità cù 8.2.5.
3.3 Tensile Strength â A tensile Strength of plain and corrugated AZ coated sheets when determined in accordu à 8.2.7 ùn deve esse menu di 300 N / mm2. A forza di cedimentu ùn deve esse menu di 210 N/mm2.
3.4 Resistenza à a curvatura â Quandu pruvata in cunfurmità cù 8.2.8, u fogliu ùn deve micca crack, flatter or splinter.
3.5 Libertà di difetti â I fogli sò uniformi, puliti è senza difetti chì anu affettatu negativamente u so usu.
3.6 Finitura â A menu chì l'acquirente ùn vulete altrimenti, i fogli rivestiti AZ anu un finitu normale di spangle per u risultatu di a crescita senza restrizioni di cristalli di lega durante a solidificazione normale di âMill Finishâ.

4. Aluminium-zinc coating process -criteri di cunfurmità

4.1 Esigenza generale
E lamine d'acciaio sò fabbricate in cunfurmità cù a pratica attuale accettata è sò da acciau dolce laminata fatta da un prucessu adattatu è risponde à i requisiti di ISO 2566. I fogli sò veri à grandezza, omogenei, senza traccia di discontinuità di l'aluminiu. - Rivestimentu di zincu. Sò ancu liberi di buchi, lacrime, torsioni, cambers è bordi è angoli danni. I corrugazioni sò paralleli à i bordi di e foglie.
4.2 Aluminium-Zinc (AZ) Coating
4.2.1 U revestimentu deve esse realizatu da u prucessu di immersione calda in un bagnu di revestimentu chì cuntene circa 55% Aluminium, 1,6% siliciu è u equilibriu zincu. A massa minima di revestimentu AZ nantu à i dui lati di a foglia è u spessore currispundente di u revestimentu da ogni latu deve esse conformi à a massa minima di revestimentu data in a Tabella 4.
4.2.2 A massa di revestimentu deve cunfurmà à i requisiti presentati in a tavula 4 per a designazione di revestimentu specificatu quandu pruvata secondu i metudi specificati in 7.1. A massa di revestimentu hè a quantità tutale di l'alia AZ cumpresi i dui lati di a foglia espressa in grammi per metru quadru (g/m2). A massa di revestimentu ùn hè micca ugualmente distribuitu nantu à e duie superfici di u produttu. Tuttavia, pò esse presumitu chì una massa di rivestimentu di almenu 40% di u valore datu in a tavula 4 esiste cum'è minimu nantu à ogni superficia di u pruduttu.
4.2.3 L'aderenza di u revestimentu AZ deve esse tale chì ùn ci sia micca squamatura o scheggiatura in l'acciaio finitu AZ pianu o ondulatu, quandu hè pruvatu in cunfurmità cù 7.2.
4.3 Classificazione - AZ pianura è corrugated sheets azzaru deve esse classificatu in sette classi sicondu a massa di AZ revestimentu appiicata à scuntrà differente serviziu è cundizioni ambientali.
E classi sò cum'è specificate in a Tabella 4.

5 MARCATURA
5.1 Fogli Conforme
Ogni foglia d'acciaio chinu o ondulata rivestita AZ in cunfurmità cù sta norma deve esse marcata permanentemente è indelebile cù i seguenti:
(i) U nome di u fabricatore è / o a marca cummerciale.
(ii) L'épaisseur s'exprime en gauge avec la parole âGAUGEâ en pleine
(iii) A classe di rivestimentu di foglia
(iv) L'identificazione di u batch.
5.2 Fogli non conformi â Tutti i fogli chì ùn rispettanu micca i requisiti di sta norma sò identificati tagliendu l'angulu in basso à destra di almenu 40 mm longu à i dui bordi in diagonale.
6. Sampling 
A seguente prucedura di campionamentu deve esse applicata per determinà se un lottu hè conforme à i requisiti pertinenti di sta Norma. I campioni cusì prelevati sò cunsiderati chì rapprisentanu u lottu.
6.1 Sample for Inspection and Dimensional Tests â Da u lottu, pigliate à l'aleatoriu u numeru di fogli indicatu in a colonna 2 di a Tabella 5 relative à u raggruppamentu adattatu in a colonna 1.
6.2 Sample for other Tests â Da a mostra pigliata in cunfurmità cù 6.1 piglià à l'aleatoriu una foglia.

7 Testa per u revestimentu AZ 
7.1 Mass of AZ Coating
7.1.1 Metudu di pesu âI fogli d'acciaio sò stati pesati prima di u revestimentu AZ. Puderanu esse passati à traversu u prucessu di revestimentu AZ è pisati di novu à a fine di u prucessu.
7.1.2 Metudu chimicu â U metudu prescrittu in l'Annex A deve esse usatu. I risultati, in g/m2, devenu risponde à i requisiti indicati in a Tabella 4.
7.2 Test di aderenza di u rivestimentu
L'essai consistera à soumettre l'éprouvette à une déformation en pliant dans une direction. L'éprouvette doit être pliée mécaniquement ou saisie par un dispositif manuel (les mandrins peuvent également être utilisés) et pliée jusqu'à ce que les deux pieds de l'éprouvette soient parallèles l'une à l'autre, c'est-à-dire à 180°.
Un secondu pezzu di prova deve esse curvatu in a direzzione opposta. I fogli sò piegati intornu à un diametru di 38 mm.
8. Inspeczioni è prova fisica 
8.1 Inspection â A mostra presa in cunfurmità cù a clause 6 deve esse inspeccionata per u rispettu di 3.5, è 5.1.
8.2 Dimensioni.
8.2.1 Spessore â Utilizendu un calibre à vite micrometru o un paru di caliper, misurà à u più vicinu 0,01 mm u gruixu di ogni foglia in a mostra in ogni puntu à almenu 10 mm da un bordu è a fine di a foglia dopu avè eliminatu u revestimentu. cum'è discrittu in A.4 di l'Annex A.
8.2.2 Lunghezza â Pone ogni foglia in a mostra in turnu nantu à una superficia rigida plana. Misura à u più vicinu 1 mm a lunghizza di ogni foglia in a mostra nantu à a linea centrale di u fogliu.
8.2.3 Squareness â Pone ogni foglia in a mostra in turnu nantu à una superficia rigida plana. Misura à u più vicinu à 1 mm a distanza trà i cantoni diagonali opposti di ogni foglia in a mostra è registra à u mm più vicinu ogni diferenza trà e duie misurazioni nantu à una foglia.
8.2.4 Larghezza
8.2.4.1 Fogli pianu
Pone ogni foglia in a mostra in turnu nantu à una superficia rigida plana. Misura à u più vicinu à 1 mm in u largu di u fogliu.
8.2.4.2 Fogli ondulati
Pone ogni foglia in a mostra in turnu nantu à una superficia rigida plana è misurate à u più vicinu 1 mm à traversu a larghezza di u fogliu. Sceglite à l'aleatoriu una sezione trasversale di u fogliu è se, per via di a natura elastica di u fogliu, a parte sottu di i corrugazioni o di l'abbeveratoi ùn sò micca tutti in cuntattu cù e superfici di supportu, applicà una pressione sufficiente à a superficia superiore di u fogliu. per purtà a superficia inferjuri in u cuntattu tutale cù a superficia di sustegnu. Assicuratevi chì l'applicazione di pressione ùn provoca micca deformazione di u fogliu altru ch'è quellu chì hè necessariu per portà e corrugazioni in cuntattu cù a superficia rigida.
Pone u calibre di larghezza adattatu à u tipu di foglia chì hè pruvatu à traversu a foglia una sezione trasversale scelta è à anguli rigidi à i lati di i fogli è aghjustate u calibre per adattassi fermamente nantu à a foglia.
corrugazioni più esterne. Determina se l'larghezza di u fogliu cumplessi cù i requisiti di a Tabella 2. I dui bordi di u fogliu corrugated sò turnati in sopra.
8.2.5 Pitch
Cù u fogliu in cuntattu cù una superficia plana, mette una regula graduata trasparente nantu à u bordu à traversu u fogliu in modu chì si ferma perpendicularmente nantu à e creste di dui corrugazioni adiacenti luntanu da i punti di cuntattu, è leghje a distanza trà elli à u più vicinu 1mm. Repetite u prucessu per migliurà i vostri risultati è pigliate a media di cinque letture.
8.2.6 Prufundità di Corrugations
Cù a regula iniziale chì si trova nantu à e corrugazioni à a riva di u fogliu, utilizate una altra regula graduata o un paru di caliper per misurà a distanza perpendiculare trà a regula iniziale è u supportu rigidu.
8.2.7 Forza di Tensile
Da a mostra pigliata in Clause 6, preparanu un specimenu di prova di trazione cum'è descrittu in A.4 di l'Annex A tagliendu una striscia di 30 mm × 80 mm, in modu chì a lunghezza di u specimenu hè trasversale à a direzzione di rotulamentu di u fogliu. A parte di foglia da quale u pezzu di prova hè tagliatu deve esse appiattita cù cura. Determinà a forza di tensione di u specimenu cum'è descritta l'Annex A. Se a forza di tensione di u specimenu di prova falla i requisiti di 3.3 preparanu duie altre prove di prova è determina a so forza di tensione. Sì i dui specìculi cumplenu cù i requisiti, scartate i risultati di u primu specimenu, ma se unu di l'esemplari supplementari ùn riesce à risponde à i requisiti, cunsiderà a foglia è u lottu per esse difettu.
8.2.8 Test di curvatura è prova di aderenza di u rivestimentu
Un specimenu di prova sceltu in cunfurmità cù a clausula 6 è deve esse preparatu misurà 10 mm di larghezza è 120 mm di lunghezza. Si deve esse tagliatu cù a so lunghezza trasversale à a direzzione di rotulamentu di u fogliu. Curvate cù cura a striscia intornu à un tamburu di diametru di 38 mm (i mandrini ponu ancu esse usatu) finu à chì i bordi di u specimenu sò apprussimatamente semicirculari. Si le spécimen s'écaille ou se fissure, préparer et essayer deux autres échantillons de la même manière. Sì i dui specìmi di teste cumplenu i requisiti di 3.4 è 3.5, scartate i risultati ottenuti nantu à u primu specimenu, ma se unu di i dui, crack at the curd, cunsidereghja a foglia è u lottu per esse difettu.