Home > News > News di a cumpagnia

U megliu tempu per u almacenamentu invernale di GI/GL/PPGI Steel Coil

2021-12-28

Chì ghjè a situazione di l'almacenamiento d'inguernu d'azzaru questu annu? Hè u megliu tempu per almacenàbobina d'acciaio galvanizatu, bobina d'acciaio alu-zinc è bobina d'acciaio PPGI? Chì ghjè a futura dumanda di l'acciaio?


1. Prezzu
I prezzi di l'azzaru di a Cina sò cascati drasticamente, cù e cità maiò chì cascanu da 8-10 $ / ton. Dopu à a goccia, e transazzione sò stati attivi, è u costu di l'almacenamiento invernale hè bassu, chì hè favurevule à a liberazione di a dumanda da i cummircianti di l'acciaio.

2. Invintariu
L'inventariu suciale naziunale di bobine laminate à caldu era 1.979.600 tunnellate, una diminuzione annu di 364.400 tunnellate, una diminuzione mensuale di 103.500 tunnellate, è una diminuzione settimanale di 74.900 tunnellate. In generale, a restrizzione di a pruduzzione in u latu di l'offerta cuntinueghja, è a dumanda attuale hè forte. Attualmente, u mercatu di l'acciaio hà una offerta debule è un mudellu di dumanda forte.

3. Cummercianti
L'entusiasmu di i cummercianti di l'acciaio per almacenà e merchenzie in l'invernu:
prima, affettatu da i prezzi attuali di almacenamentu invernale; in segundu, affettatu da u prezzu di i prudutti di l'azzaru dopu à u Festival di Primavera l'annu dopu.
I prezzi per l'almacenamiento d'inguernu emessi da l'acciaieri sò più bassi, è u prezzu di i prudutti di l'azzaru aumenterà dopu a festa di l'annu dopu, chì aumenterà significativamente l'entusiasmu di i cummercianti d'acciaio per u almacenamentu invernale.

4. A pulitica di u guvernu
A cunferenza ecunomica di u Guvernu Cinese hà prupostu di "avanzà in modu adattatu l'investimentu in l'infrastruttura". À l'iniziu di l'annu prossimu, l'investimenti in infrastrutture anu un forte sustegnu à a dumanda di l'acciaio, mentre chì a dumanda d'oltremare hè ancu crescente. In tuttu, l'implementazione di a pulitica di crescita stabilizing macro-livellu, a dumanda generale di l'azzaru futuru tende à stabilizzà è rinfurzà.
Da una perspettiva pulitica, a pulitica di stabilizazione di a crescita di l'annu prossimu serà esercitata. A certezza di a crescita di l'infrastruttura è l'allentamentu di i marghjini immubiliari susteneranu a dumanda di l'acciaio. In generale, i prezzi di l'almacenamiento invernale di questu annu sò significativamente più altu ch'è l'annu passatu, è l'almacenamiento invernale deve esse prudente.

Hè u megliu tempu per "almacenamiento d'invernu"? Dopu à e vacanze, i prezzi di l'acciaio sò affruntati à a pressione ascendente è sò adattati per l'almacenamiento invernale. Da u latu di l'offerta, a stagione di riscaldamentu hè amichevule à l'ambiente è a produzzione limitata. In ogni casu, sottu a pressione di i profitti bassi, l'acciaieri sò menu motivati ​​à ripiglià a pruduzzione, è a pruduzzione media di l'azzaru crudu di ogni ghjornu in u primu trimestre di l'annu dopu hè prevista per diminuisce significativamente. Da u latu di a dumanda, a Cina in generale hà iniziatu a custruzzione à a fini di ferraghju, è i clienti stranieri anu aumentatu e so compra, è più tardi a dumanda di l'azzaru hà aumentatu. Dunque, à ghjudicà da i cambiamenti in i dui estremità di l'offerta è di a dumanda in u primu trimestre di l'annu prossimu, i prezzi di l'acciaio anu sempre una certa quantità di spaziu per l'aumentu.