Home > News > News di l'industria

I prezzi di l'acciaio anu aumentatu in modu stabile

2021-07-06

U 1 di lugliu, u cuntrattu di filu 2110 hà apertu più altu è calatu in a matina, 5128 s'arrizzò 0,41% à a fine di meziornu; u cuntrattu 2110 hà apertu più altu è calatu più bassu in a matina, è s'arrizzò 0,43% à meziornu 5423.

U 1 di lugliu, u cuntrattu di u minerale di ferru 2109 hà rimbursatu in u principiu di u cummerciu, è 1174 chjusu à meziornu, up 1.78%.

U 1 di lugliu, u cuntrattu di carbone di coke 2109 s'arrizzò è falò in u principiu di u cummerciu, è cascà 0,36% à 1941,5 à meziornu; u cuntrattu di carbone di coke 2109 s'arrizzò è falò in u principiu di u cummerciu, è u 2626 chjusu à meziornu cascò 0,21%.

Da u tempu di stampa, u cuntrattu principale per u filu hè 5128 yuan / ton, una prima di 30 yuan / ton paragunatu à u rebar sismicu di terzu 20mm in u mercatu di Shanghai (prezzu scontu); 31 cità maiò in tuttu u paese, Shanghai, Hangzhou, Jinan, Nanjing, Changsha, Beijing In altri mercati, u prezzu di rebar hè cresciutu da 10-60 yuan / ton, è a mità di u mercatu hè stata stabile.
Aspettu macroscopicu: In u ghjugnu, u PMI di fabricazione di Caixin China hà registratu 51,3, chì hè cascatu à un minimu di trè mesi; i sei dipartimenti anu aumentatu i risorsi finanziarii di i cunti chjave per a rivitalizazione rurale naziunale; u Ministeru di i Risorse Umane è a Sicurezza Soziale hà chjamatu u periodu "14th Five-Year Plan" Più di 50 milioni di novi impieghi sò stati creati in cità è paesi.
Industria: Sicondu a ricerca di Mysteel, u mulinu di billetta di Tangshan hà recentemente cessatu a produzzione. Hè previstu chì u ritmu di operazione aumenterà à circa 65% dopu a ripresa di a produzzione u 2 di lugliu.
In u principiu di u cummerciu oghje, l'azzaru futuru neru hà generalmente apertu più altu, chì guidanu una parte di u mercatu spot di l'acciaio per seguità. Vicinu à u mercatu di meziornu, u mercatu surge è falatu, soprattuttu per via di a debbuli offerta è a dumanda durante l'avvenimenti maiò, chì hà purtatu à un spaziu limitatu per i fluttuazioni di u prezzu. A partire da u 2 di lugliu, l'acciaieri è i cantieri di custruzzione in a valle chì avianu cessatu a produzzione ripiglià u travagliu. L'offerta è a dumanda entreranu in una tappa di riequilibriu, è a fluttuazione di i prezzi di l'azzaru pò espansione.